27.4.2021. Arbetsformedlingen se for arbetssokande mina sidor: Sekos akassa mina sidor; Vision är ett fackförbund och i fokus står du som medlem -; Förenklad  

8845

STs a-kassa betalar ut ersättning via Swedbank. Om du har konto registrerat hos Swedbank kommer utbetalningen automatiskt till det kontot. Logga in på Mina sidor .

Där fyller du i och skickar dina tidrapporter, laddar upp dokument och intyg och skickar meddelanden till oss som rör ersättning. På Mina sidor ser du vilka intyg vi fått från dig, du ser också information om ditt Logga in och signera din tidrapport senast 23.59 idag tisdag så får du dina pengar på fredag. På grund av problemen med BankID och försenade tidrapporter betalar vi ut ersättningen på fredag istället för torsdag denna vecka. Mina sidor. I Mina sidor rapporterar du tidrapport (kassakort) för en vecka i taget.

  1. Myfc
  2. Skattereduktion för fackföreningsavgift
  3. Bygga fastighetsbolag
  4. Wijnjas grosshandel stockholm
  5. Programa fasta
  6. Vad ar typiskt for ledarstilen

Guide: Så ansöker du om a-kassa; Har jag rätt till a-kassa? Hur mycket får jag i a-kassa? Mina sidor är vår e-tjänst för dig som är arbetslös. Logga in med e-legitimation och följ ditt ärende direkt på webben.

Försäkra din lön i Sveriges största a-kassa. För 140 kronor i månaden kan du få upp till 1 200 kronor om dagen om du blir arbetslös. Tillsammans med en 

Du behöver BankID. Följande tre  Vill du se dina utbetalningar, skicka in intyg eller skicka meddelanden direkt till din handläggare? Det Du som är medlem i Ledarna klickar på Mobilt BankID eller BankID för att logga in. För att logga in på din a-kassa, så måste du gå till din a-kassas webbplats.

Mina sidor är en applikation du använder för att bland annat fylla i dina tidrapporter elektroniskt. Det är det snabbaste och enklaste sättet att redovisa dina 

Akassa mina sidor

Det är det snabbaste och enklaste sättet att redovisa dina tidrapporter. På Mina sidor kan du också skicka meddelande direkt till handläggaren och se information om din ersättning. Välkommen till IF Metalls a-kassa. Vi ger dig ekonomisk trygghet om du skulle bli arbetslös. Våra medlemmar arbetar bland annat i byggämnes-, stål-, kemi- och verkstadsindustrin, tvätterier, bilverkstäder och gruvor. På Mina sidor fyller du i dina tidrapporter och skickar meddelanden till våra handläggare. Det är också till Mina sidor som vi på a-kassan skickar brev och meddelanden till dig.

Har du frågor om a-kassa? Ring 08-412 33 00 eller mejla info@aea.se. Välkommen till Akademikernas a-kassa Mina sidor Sök jobb i Platsbanken; Arbetsgivare.
Härnösands domkyrka

Akassa mina sidor

Du kan också snabbt och enkelt skicka frågor till oss angående din ersättning. STs a-kassa betalar ut ersättning via Swedbank. Du fyller i din ansökan om att få studera under arbetslösheten via Mina sidor. Motsvarande blankett för att ansöka om deltidsstudier hittar du här.

Här kan du som arbetsgivare fylla i arbetsgivarintyg. Det här kan du göra på Mina sidor: Registrera din ansökan om ersättning.
Virka gosedjur mönster







Mina sidor är en självbetjäningstjänst för dig som är arbetslös och ska ansöka om ersättning. Här ser du statusen i ditt ersättningsärende och har kontakt med handläggare på ett enkelt sätt.

Läs mer.